ابزارهای مورد نیاز برای شروع ترید در بازارهای مالی

Thursday، ۵ Mehr ۱۴۰۳

انجام ترید و معاملات مالی به صورت اینترنتی در سال های اخیر بسیار متداول شده و به یک روش مهم برای کسب درآمد تبدیل شده است. در این زمینه از انواع ابزارها برای انجام فعالیت های معاملاتی استفاده می کنند. با استفاده از ابزارهای مالی مربوط به این حوزه بهتر می توانید از این بازارهای مالی استفاده کنید. در این خصوص باید به انتخاب بهترین ابزارهای ترید نیز دقت داشته باشید. برخی از مهمترین ابزارهای مربوط به این حوزه را در این بخش معرفی می کنیم.

ابزارهای مورد نیاز ترید

انواع ابزار نموداری

دسترسی به برخی ابزارهای آنالیزی برای انجام معاملات مالی اهمیت زیادی دارد. ابزارهای نموداری به شما کمک می کنند که شاخص های متفاوت معاملات مالی خود را پیدا کنید. با به کارگیری این ابزارها ترسیم خطوط روند تحلیل ارزها ساده تر انجام می گیرد. تمرین با استفاده از این اندیکاتورها برای ارتقای مهارت های شما در حوزه تحلیل های تکنیکال مزایای بی شماری خواهد داشت. این دسته از ابزارهای ترید گستره وسیعی دارند که هر یک برخی از چارت های مورد نیاز تریدرها را مشخص می کنند. برخی از ابزارهای مورد نیاز برای شروع ترید در خصوص بررسی های آماری از قرار زیر هستند:

ابزار Tradedash

ترید دش یکی از مهمترین ابزارهای معاملاتی در حوزه معاملات دیجیتالی است که یکی از صرافی های بزرگ بازار به شمار می رود. این اپ بر روی سیستم دسکتاپ قابل نصب و اجرا خواهد بود. کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود به قابلیت های این ابزارها نیاز خواهند داشت. برای داشتن امنیت بیشتر باید حتما از ابزارهای ترید دش استفاده کنید. این ابزار به صورت سرد و آفلاین قابل استفاده خواهد بود.

پلتفرم Tradingveiw

ابزار تریدینگ ویو

یکی از مهمترین ابزارهای معاملاتی در سال های اخیر Tradingveiw است که برای ترسیم انواع نمودارها در میان کوین های مختلف به کار می رود. این ابزار تخصصی ترین نمودارها را به شما نشان می دهد. با به کارگیری Tradingveiw بیشتر از 10 نمودار را در یک چارت مشاهده می کنید. پلتفرم تریدینگ ویو دارای ابزارهای بسیار حرفه ای برای تحلیل تکنیکال بازارهای مالی میباشد ولی کاربران تنها میتوانند 30 روز از امکانات محدودی که رایگان هستند استفاده کنند و پس از پایان این مهلت یا باید اکانت جدیدی بسازند و یا باید اشتراک تریدینگ ویو پرمیوم را خریداری کنند. به این ترتیب کیفیت انجام انواع معاملات ترید افزایش می یابد.

ابزارهای مربوط به داده های بازار

یکی از مهمترین ابزارهای معاملاتی در حوزه ترید، ابزارهای داده های بازاری هستند که با قابلیت های ویژه در اختیار کاربران قرار می گیرند. ترسیم داده های بازار و ساده سازی این اطلاعات با استفاده از این ابزارها به سهولت انجام می گیرد. محاسبه میانگین قیمت ها با استفاده از این پلتفرم ها به سهولت انجام می گیرد. برای دستیابی به سود بیشتر در این حوزه باید به این ابزارهای معاملاتی دقت داشته باشید. با به کارگیری این ابزارها نبض دقیق بازارهای معاملاتی را در دست خواهید داشت. به این ترتیب فعالیت شما در این حوزه ساده تر می شود. برخی از ابزارهای معامله گری در بازارهای مالی در خصوص ردیابی داده های بازار به شرح زیر هستند:

کوین مارکت کپ

ابزار کوین مارکت کپ

ابزار جذاب Coinmarketcap یکی از متداول ترین پلتفرم های ترید در بازارهای آنلاین دیجیتالی به شمار می رود. حجم و عرضه توکن در Coinmarketcap به خوبی نمایش داده می شود. در این ابزار می توانید تاریخچه بسیاری از ارزهای دیجیتال و کوین ها را نیز بررسی کنید. به این ترتیب با کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص فعالیت خواهید داشت.

OnchainFX

ابزار OnchainFX یا آن چین اف ایکس با جزییات منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از آن ارزش بازار کوین مورد نظر به خوبی مشخص می شود. با استفاده از قابلیت های ان چین اف ایکس پیش بینی آینده بازارهای مالی برای تریدرها ساده تر می شود. شما می توانید از قابلیت های مدرن و به روز ابزار OnchainFX در راستای بهبود سرمایه گذاری های خود در این حوزه استفاده کنید.

ابزارهای ردیابی داده های بازار

یکی دیگر از ابزارهای بازارهای مالی، در خصوص آنالیز داده های بازار به کار می رود. این دسته بندی اساسی مبادلات ارزهای مختلف را برای کاربران ساده تر می کند. با استفاده از ابزارهای ردیابی داده های بازار پیگیری بازارهای مالی برای سرمایه گذاری امن و مطمئن در این حوزه ساده تر می شود. بررسی انواع پروژه ها و ایردراپ ها در حوزه ترید با به کارگیری این ابزارهای مطمئن امکان پذیر خواهد بود. دسترسی به تقویم های جامع در این دسته از ابزارهای ترید میسر بوده و امکانات بسیاری در اختیار تریدرهای مبتدی و حرفه ای قرار می دهد. برخی از مهمترین ابزارهای ردیابی داده های بازار به شرح زیر هستند:

کوین مارکت کال

کوین مارکت کال

ابزار جذاب کوین مارکت کال یکی از بهترین تقویم ها برای ارزیابی اتفاقات حوزه کارنسی به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از این تقویم در بازارهای مالی رشد بهتری داشته و از رقبای خود پیشی بگیرید.

ابزارهای بررسی وضعیت شبکه

یکی دیگر از مهمترین ابزارهای ترید در خصوص بررسی وضعیت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزارها شامل انواع پلتفرم های بیت کوین ویژوال (BitcoinVisuals) و کریپتو میزو (CryptoMiso) است که شامل انواع قابلیت ها برای بررسی پروژه های جدید می شوند. هر یک از این پلتفرم ها در روند سرمایه گذاری شما تاثیر به سزایی بر جای می گذارند.

در کنار کلیه این ابزارها، پلتفرم های مربوط به اخبار، ربات های معاملاتی و... نیز مورد توجه هستند و هر یک در راستای ارائه هشدارهای قیمتی و انجام برخی معاملات خودکار مورد استفاده قرار می گیرند.

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با ابزارهای مخصوص ترید در بازارهای مالی نکاتی را بررسی کردیم. هر یک از ابزارهای معرفی شده در یکی از حوزه های ترید مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارها بسیاری از مشکلات تریدرهای حرفه ای را در این زمینه برطرف می کنند. ابزارهای مالی شمار بالایی دارند و هر یک بر اساس نیازهای کاربران انتخاب می شوند. برخی از این ابزارها به رایگان ارائه شده و برای استفاده از برخی باید پلن های مورد نیاز را خریداری کنید. توصیه می کنیم برای اداره بهتر امور سرمایه گذاری خود حتما به این پلتفرم های آنلاین دقت داشته باشید.