برنامه های آنلاین تماشای مسابقات ورزشی

Tuesday، ۲۷ Shahrivar ۱۴۰۳

بهترین و محبوب ترین برنامه های آنلاین تماشای مسابقات ورزشی

مسابقات ورزشی طرفداران پر و پا قرصی دارند که در هر شرایط زمانی و مکانی به تماشای این برنامه می نشینند. با در نظر گرفتن زمان بندی متفاوت پخش برنامه های فوتبال، امکان تماشای زنده این برنامه گاها برای برخی مخاطبین میسر نیست. به همین سبب انواع برنامه های آنلاین برای تماشای مسابقات ورزشی ایجاد شده اند که هر گونه محدودیت برای دسترسی به قابلیت تماشای آنلاین مسابقات ورزشی را از بین برده اند. امروزه این برنامه ها شمار بالایی دارند و در تنوع گسترده ای ارائه می شوند. شما می توانید از برخی به صورت رایگان و از سایر موارد با پرداخت هزینه های ناچیز استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بهترین و محبوب ترین برنامه های آنلاین تماشای مسابقات ورزشی میپردازیم که شامل موارد زیر میشود :

ان‌بی‌ای تی وی NBA TV

کانال جذاب ان بی ای تی وی برای تماشای آنلاین مسابقات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این پلتفرم به صورت تخصصی برای تماشای برنامه های بسکتبالی طراحی شده؛ اما از پخش بسیاری از مسابقات ورزشی شاخه های دیگر نیز پشتیبانی می کند. در این پلتفرم برنامه های تحلیلی و مستندهای ورزشی بسیاری برای علاقمندان پخش می شوند که جذابیت ان‌بی‌ای تی وی NBA TV را بیشتر از پیش می کنند. مالکیت این برنامه به آمریکای شمالی اخصاص دارد و از سال 1992 تا به امروز فعالیت دارد.

برنامه nva tv برای تماشای زنده بسکتبال

SuperSport Dstv Now

اپیکیشن سوپر اسپورت یک برنامه پرطرفدار تماشای مسابقات ورزشی متنوع از جمله : راگبی ، کریکت ، تنیس ، گلف و.. است. این برنامه در ابتدا در قاره افریقا راه اندازی شد و با گذشت زمان توسعه یافت و امروزه کاربران در سراسر کره زمین از آن استفاده میکنند. SuperSport یکی از بزرگ ترین پلتفرم های پخش مسابقات لیگ برتر انگلیس میباشد و برای همه گوشی های هوشمند در دسترس است.

برنامه SuperSport

دزن DAZN

برنامه پر مخاطب دزن DAZN در لندن راه اندازی شده و یکی از بهترین پلتفرم های استریم مسابقات ورزشی در سطح جهان است. تماشای آنلاین مسابقات ورزشی با این پلتفرم و قابلیت های منحصر به فرد آن لحظات لذت بخشی را برای مخاطبین فراهم می آورد. به جز مسابقات فوتبال، انواع لیگ ها و مسابقات والیبال، فوتسال و... نیز در دزن DAZN پشتیبانی شده و در فهرست برنامه های محبوب آن قرار دارد.

با خرید اکانت دزن DAZN دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای پخش برنامه های خاص نخواهید داشت. دزن کلیه برنامه های ورزشی ویژه را به رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد. برنامه آنلاین مسابقات ورزشی دزن روش استفاده ساده ای دارد و هر فرد می تواند به سهولت از قابلیت های آن بهره مند شود.

برنامه دزن dazn برای تماشای مسابقات ورزشی

ای اس پی ان ESPN+

برنامه ای اس پی ان یکی از پلتفرم های حوزه توزیع رسانه و سرگرمی است که اخیرا به پخش برنامه های ورزشی فوتبال نیز می پردازد. ای اس پی ان ESPN+ پیش تر با هدف پخش و توزیع برنامه های دیزنی راه اندازی شده و رفته رفته حوزه فعالیت های آن گسترده تر نیز شده است. این سرویس کاربردی پخش زنده مسابقات ورزشی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد و محدودیت های تماشای این برنامه ها را حذف می کند.

برای تماشای آنلاین مسابقات ورزشی و به کارگیری قابلیت های برنامه ای اس پی ان باید به عنوان مشترک آن عضو برنامه شده و اشتراک ویژه آن را خریداری کنید. این اکانت انواع پادکست ها، ویدیوهای اختصاصی و گزینه های افزوده را نیز به مشترکین ویژه خود ارائه می دهد.

برنامه espn+  برای تماشای مسابقات

FuboTV فوبو تی وی

تماشای آنلاین مسابقات ورزشی از پلتفرم محبوب FuboTV فوبو تی وی نیز میسر خواهد بود؛ این برنامه از شبکه های ورزشی بین المللی پشتیبانی کرده و برنامه های آن ها را به صورت زنده برای مخاطبین پخش می کند. به همین خاطر شهرت FuboTV فوبو تی وی نسبت به برخی از پلتفرم های استریم مسابقات ورزشی بیشتر است.

در این پلتفرم از برخی برنامه ها برای پخش اخبار و استریم برنامه های سینمایی نیز پشتیبانی می شود که محبوبیت آن را در میان مخاطبین دو چندان می کند. با خرید اشتراک FuboTV فوبو تی وی برنامه علاوه بر برنامه های سینمایی به صورت مستقیم به فیلم ها و سریال و پخش زنده آن ها دسترسی خواهید داشت.

اپیکیشن فوبو تیوی برای مشاهده مسابقات ورزشی

شبکه بین اسپورت beIN Sports

شبکه بین اسپورت beIN Sportsدر میان برنامه های تماشای آنلاین مسابقات ورزشی با قابلیت های زیادی شناخته می شود و کلیه نیازهای بینندگان را برآورده می سازد. این برنامه قطری از کلیه کانال های رسانه ای این کشور پشتیبانی کرده و در راستای تجاری سازی فوتبال فعالیت می کند. در این برنامه می توانید به بازی های المپیک تابستانی و زمستانی دسترسی داشته باشید، برنامه های لیگ جهانی را تماشا کنید و در کنار فوتبال از تماشای انواع برنامه های ورزشی سایر رشته ها نیز لذت ببرید. با خرید اکانت بین اسپورت beIN Sports تماشای مسابقات کشتی حرفه ای و هندبال و... میسر خواهد بود.

شبکه ورزشی بین اسپورت

اپلیکیشن AOS TV

این اپ کاربردی به صورت مستقیم برای کاربران آیفون و اندروید طراحی شده و مخصوص مصارف موبایلی است. شما می توانید اپلیکیشن AOS TV را برای تماشای هزاران کانال ورزشی، خبری و... تهیه کرده و از هر کجای دنیا به برنامه های آن دسترسی داشته باشید. تماشای فوتبال آنلاین با استفاده از این اپ موبایلی به سهولت انجام می گیرد.

AOS TV

Soccer live scores

در میان برنامه های پخش آنلاین فوتبال، برخی نیز مستقیما برای مشاهده نتایج بازی ها طراحی شده اند. از میان آن ها می توان به Soccer live scores اشاره کرد که یکی از کاربردی ترین پلتفرم های فوتبالی جهان محسوب می شود. شما می توانید ترکیب و آرایش تیم ها را پیش از مسابقات ورزشی و در زمان پخش آن ها در Soccer live scores مشاهده کنید. در این برنامه حتی برخی شایعات فوتبالی هم پخش می شوند! به همین خاطر با استقبال بی سابقه مخاطبین روبرو شده است. تاکنون برنامه های مشابه بسیاری برای ارزیابی نتایج مسابقات فوتبال ابداع شده اند. به جز این برنامه، پلتفرم CBS Sports نیز با هدف تحلیل مسابقات طراحی شده و مخاطبین زیادی دارد.

Soccer live scores

نتیجه گیری

ایجاد پلتفرم های استریم فوتبال و کانال های ورزشی جهانی، در راستای رفع محدودیت های مکانی و زمانی برای دسترسی آنلاین و همیشگی به این مسابقات مزایای بی شماری داشته و با استقبال بی نظیر مخاطبین در سر تا سر دنیا روبرو شده است. در این بخش فهرستی از محبوب ترین پلتفرم های تماشای آنلاین مسابقات ورزشی را از کشورهای اروپایی، آسیایی و... بررسی کردیم که برای استفاده از هر یک باید اشتراک ویژه برنامه را خریداری کنید. در سال های اخیر حتی برنامه های ایرانی مانند آپارات از قابلیت پخش زنده مسابقات فوتبالی پشتیبانی کرده اند.