تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس

Tuesday، ۱۳ Shahrivar ۱۴۰۳

تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس

اغلب بازیکنان و گیمرهای بازی های ویدیویی به دنبال اطلاعاتی در رابطه با تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس و قابلیت های هر یک از این پلن ها می گردند. پلن های متفاوت اکانت پلی استیشن پلاس از شرکت سونی هر یک با رنج قیمتی متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد در دسترس افراد قرار می گیرند. هر یک از قابلیت های این اشتراک ها برای برخی کاربران و بازیکنان سودمند خواهد بود. در این بخش به ارزیابی برخی از ویژگی های اکانت های پلی استیشن پلاس می پردازیم.

معرفی پلن های پلی استیشن پلاس

برای ارزیابی تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس پیش از هر چیز با پلن های این سرویس محبوب شرکت سونی آشنا شوید. پلن های PS Plus Essentials، PS Plus Extra و PS Plus Premium هر یک آرشیوی متفاوتی از بازی های خاص شرکت سونی را به کاربران ارائه می دهند و قابلیت های متفاوتی دارند. کاربرد هر یک از این پلن ها نیز با هم متفاوت است و هر پلن برای برخی کاربران کارایی خواهد داشت. علاوه بر این اشتراک های اسنشال و اکسترا تفاوت قیمتی بسیار زیادی با یکدیگر دارند. به همین خاطر انتخاب در میان این اشتراک ها بر اساس بودجه کاربران نیز انجا می شود.

تفاوت کاربرد پلن های پلی استیشن پلاس

اشتراک پرمیوم پلی استیشن پلاس اغلب برای بازیکنانی که به انجام بازی های قدیمی و نوستالژی علاقه دارند، مناسب خواهد بود. این اشتراک بازی های کلاسیک بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد و با این سبک سلایق گیمرها همخوانی خواهد داشت. در مقابل پلن اکسترا بازی های متفاوتی را ارائه می دهد. این پلن برای عرضه به روزترین بازی ها طراحی شده و فهرستی از جدیدترین ها را به مخاطبین خود نمایش می دهد. سرویس اسنشال از پلن های پلی استیشن با هزینه به صرفه ای ارائه می شود؛ اما تنها بازی های پی اس پلاس و قابلیت های این اشتراک را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پیش از خرید هر یک از این اشتراک ها حتما به کاربردهای ویژه و قابلیت های آن ها دقت داشته باشید. رنج قیمتی هر پلن بسته به مدت زمان اعتبار آن و امتیازات مربوطه متفاوت خواهد بود.

مزایای خرید سرویس پی اس پلاس اسنشال

آشنایی با مزایای استفاده از هر سرویس پلی استیشن پلاس، تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس را بیشتر مشخص می کند. برخی از مهمترین دلایل خرید سرویس پی اس پلاس اسنشال به شرح زیر هستند:

این سرویس برای کسانی که عناوین بازی های پی اس 4 و 5 را تجربه کرده اند بهترین گزینه محسوب می شود. سرویس PS Plus Essentials بازی های تکراری را به کاربران خود ارائه نمی دهد و از این نظر یک پلن کاربردی به شمار می رود.

این سرویس قیمت به صرفه ای دارد و با کمترین هزینه ها خریداری می شود.

تنظیمات دستگاه کنسول شما برای استفاده از PS Plus Essentials تغییر نمی کند. بنابراین اگر از تنظیمات دستگاه خود رضایت داشته و قصد تغییر آن را ندارید، از PS Plus Essentials استفاده کنید.

مزایای PS Plus Extra

برای ارزیابی تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس نگاهی به قابلیت های سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا می اندازیم:

خدمات این سرویس بسیار بیشتر از پلن اسنشال است و به همین خاطر مورد توجه گیمرهای حرفه ای قرار دارد.

در این پلن کلیه عناوین کنسول پی اس 5 نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. PS Plus Extra همه آنچه که یک گیمر حرفه ای به آن نیاز دارد را فراهم می کند.

در سرویس PS Plus Extra در طول هر سال به یک یا دو بازی از سرویس کامل بازی های پلی استیشن سونی دسترسی خواهید داشت. این قابلیت در PS Plus Extra کارایی زیادی برای بازی بازان به همراه دارد.

تفاوت اکانت های پلی استیشن

قابلیت های پلن PS Plus Premium

در ادامه بررسی تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس نگاهی به مزایای استفاده از پلن PS Plus Premium می اندازیم:

این سرویس بر روی سیستم های کامپیوتری قابل اجرا است و هر محدودیتی را برای استفاده از اشتراک های شرکت سونی از بین می برد.

در سرویس PS Plus Premium به فضای ابری برای ذخیره سازی فایل های خود دسترسی دارید.

در اشتراک PS Plus Premium می توانید هر بازی را پیش از دانلود و نصب تست کنید. اجرای چند دقیقه از بازی جدید آشنایی با قابلیت های آن را برای کاربران ساده تر می کند.

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با قابلیت های متفاوت هر یک از پلن های پلی استیشن پلاس گفت و گو کردیم. تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس به قابلیت ها و مزایای هر یک از این پلن ها مربوط می شود. شما می توانید با در نظر گرفتن نوع کاربری و امتیازاتی که برای بازی در کنسول خود به آن ها نیاز دارید، یک پلن مناسب را انتخاب کنید.