تنظیمات حرفه ای اگزیت لگ

Wednesday، ۲۸ Shahrivar ۱۴۰۳

اعمال تنظیمات اگزیت لگ راه اندازی این برنامه یکی از مهمترین مراحل استفاده از آن به شمار می رود. در این زمینه باید به اجرای کدهای اگزیت لگ نیز توجه داشته باشید. در خصوص انجام کلیه این تنظیمات پیش از هر چیز باید به سایت https://exitlag.com/ مراجعه کرده و سایر مراحل را از این بخش دنبال کنید. در این خصوص تنها به یک پسورد و ایمیل ساده نیاز خواهید داشت. این برنامه کاربردهای گسترده ای برای گیمرها دارد و روش استفاده از آن بسیار ساده است. در این بخش به روش های اجرای آن می پردازیم.

راه اندازی اکانت اگزیت لگ

پس از ورود به سایت اگزیت لگ و استفاده از نسخه رایگان برنامه، آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و سپس وارد بخش مای اکانت سایت شوید. در این بخش باید گزینه prepaid code را انتخاب کنید که صفحه جدیدی برای کاربران باز می کند. در صفحه جدید کدهای خریداری شده وارد می شوند. کدهای این برنامه با روش های مختلفی خریداری شده و برای اجرا و راه اندازی برنامه و اجرای تنظیمات اگزیت لگ به کار می روند.

در آپدیت جدید برنامه، مشخصات کد وارد شده به کاربران نمایش داده می شود. به این ترتیب کسی نمی تواند کدی که پیش تر استفاده شده را برای بار دوم به کار ببرد. شما می توانید کدهای اگزیت لگ را به صورت مدت دار خریداری کنید. کدهای 30 روزه همیشه بهترین گزینه برای بازیبازان به شمار می روند.

آموزش تنظیمات حساب کاربری اگزیت لگ

پس از ورود به سایت https://exitlag.com/ با کلیک بر قسمت Free Trial وارد بخش ثبت نام خواهید شد. با کلیک بر روی این قسمت به بخش ثبت نام انتقال داده می شوید. پس از تکمیل این مراحل با هر بار ورود به برنامه، اگزیت لگ به دنبال بهترین روش های دسترسی برای کاربران می گردد. شبکه های در دسترس برنامه اغلب بین 1 تا 2 دقیقه پیدا می شوند و کیفیت اتصال به بازی مورد نظر را افزایش می دهند. در خصوص استفاده بهتر از این برنامه بهتر است با تنظیمات اگزیت لگ در بخش های مختلف بیشتر آشنا شوید.

تنظیمات اولیه اگزیت لگ

در خصوص استفاده از پلتفرم محبوب اگزیت لگ پیش از هر چیز با نحوه فعال و غیر فعال کردن برنامه آشنا شوید. این آیکون در گوشه سمت چپ در قسمت بالای برنامه قرار گرفته که به سهولت اگزیت لگ را فعال یا غیر فعال می کند.

در بخش هوم این نرم افزار می توانید تنظیمات پیش فرض برنامه را مشاهده کنید که با نوار جست و جو آشنا شوید. کاربران برای جست و جوی بازی های مورد نظر خود از این قسمت استفاده می کنند. همچنین 5 بازی که اخیرا وارد آن ها شده اید در این بخش نمایش داده می شوند. با انتخاب هر بازی یک پنجره جدید برای کاربران باز می شود و مکان فیزیکی سرور بازی مورد نظر انتخاب خواهد شد.

تنظیمات پیشرفته اگزیت لگ

بخش های مختلف برنامه اگزیت لگ

در خصوص اجرای بهتر تنظیمات اگزیت لگ باید به بخش بندی های مختلف برنامه دقت داشته باشید. برخی از مهمترین قسمت های این برنامه را در ادامه مشاهده می کنید:

بخش game region

برای مشخص شدن مکان فیزیکی هر بازی می توانید به بخش game region مراجعه کنید. در این قسمت کشوری که بهترین پینگ را برای اجرای بازی های مورد نظر ارائه می دهد، مشخص خواهد شد.

گزینه use the routes within my country first

در این برنامه گزینه use the routes within my country first برای کاربران غیر ایرانی کاربردهای ویژه ای دارد. با استفاده از این گزینه ابتدا مسیرهای داخلی برای پیدا کردن بهترین پینگ جست و جو می شوند. البته توصیه می کنیم از use the routes within my country first در داخل ایران استفاده نکنید.

بخش redirect login connection

تنظیمات اگزیت لگ در بخش redirect login connection قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهند. بازی های دارای لانچر با استفاده از این قابلیت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بازی شما ابتدا یوزر و پسورد را دریافت می کند باید از گزینه redirect login connection استفاده کنید. بازی هایی مانند valorant یا Destiny 2 از این قابلیت استفاده می کنند.

گزینه Tools در exitlag

بخش مهمی از تنظیمات اگزیت لگ از بخش Tools اعمال می شوند. در این قسمت به آپشن های متعددی دسترسی دارید که هر یک به برخی از ویژگی های این برنامه می پردازند. در زیر فهرستی از ابزارهای Tools در exitlag را بررسی می کنیم:

تنظیمات زبان نرم افزار اگزیت لگ در قسمت interface language

گزینه minimize Exitlag to system tray on close برای انتقال برنامه به icon tray

گزینه start automatically with windows برای آغاز به کار برنامه با شروع کار ویندوز

گزینه ـ show notificationـ show notification برای فرستادن نوتیفیکشن در برنامه

Enable high DPI scaling قابلیت های نمایش بهتر تصاویر در اگزیت لگ

گزینه Accuracy in route optimizing برای تعیین دقت جست و جو در برنامه که درجه بندی های خاص خود را دارد.

تنظیمات اگزیت لگ برای فورتنایت

نحوه استفاده از اگزیت لگ

پس از نصب اگزیت لگ شما 72 ساعت به تمامی امکانات این برنامه دسترسی دارید و میتوانید از ان استفاده کنید. اما پس از اتمام فرصت تعیین شده شما نیاز به خرید اکانت اگزیت لگ ExitLag دارید تا بتوانید مثل قبل از این برنامه کاهش پینگ استفاده کنید.

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با برخی از متداول ترین تنظیمات اگزیت لگ نکاتی را بررسی کردیم. در این برنامه ابزارهای متفاوتی در دسترس کاربران قرار می گیرند که برای انتخاب بهترین پینگ به کار می روند. استفاده از اگزیت لگ برای کاربران ایرانی مزایای بی شماری دارد و دسترسی به بازی ها را ساده تر می کند. روش های اجرای کدها و راه اندازی اولیه این برنامه بسیار ساده است و با پیروی از دستورالعمل های این مطلب میسر خواهد بود.