درآمد ساندکلاد چقدر است؟

Thursday، ۱۵ Shahrivar ۱۴۰۳

کسب درآمد از ساندکلود

ساندکلاد در سال های اخیر به رقیب سرسخت اپل موزیک و اسپاتیفای تبدیل شده است. این برنامه در برخی از قابلیت ها از این دو برنامه پیشی گرفته؛. قابلیت های درآمدزایی سریع و آسان این برنامه مزایای بی شماری برای هنرمندان به وجود آورده است. هنرمندان با ارائه آثار صوتی خود به مخاطبین ساندکلود، از این برنامه دستمزد می گیرند. این برنامه توانسته با ارائه این قابلیت های پیشرفته، توجه بسیاری از هنرمندان مطرح جهانی را به خود جلب کند. به جز این روش، راهکارهای متنوعی برای کسب درآمد در این برنامه وجود دارد. در این مطلب متوجه می شوید که درآمد ساندکلاد چقدر است و چطور از این پلتفرم بین المللی به درآمد برسیم.

سیاست های کسب درآمد در ساندکلود

به دست آوردن دستمزدهای دلاری یکی از مهمترین قابلیت هایی است که این برنامه در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این پلتفرم به هنرمندان عرصه موسیقی اجازه می دهد، آثار خود را با کاربران برنامه به اشتراک بگذارند و از این طریق به سود برسند. اما باید دید درآمد ساندکلاد چقدر است؟

هنرمندان با خرید اشتراک SoundCloud پریمیوم میزان بازدید آثار خود را بررسی می کنند و به آنالیز ترافیک و آمار پخش هر فایل می پردازند. SoundCloud این امکان را برای هنرمندان به وجود آورده که به اندازه میزان بازدید هر فایل، از این پلتفرم دستمزدهایی دریافت کنند. به این ترتیب میزان دستمزد هنرمندان در این برنامه به میزان محبوبیت آثار آن ها بستگی دارد!

روش های پولسازی در SoundCloud

برای این که ببینیم، درآمد ساندکلاد چقدر است، پیش تر باید با روش های پولسازی در این برنامه آشنا شویم. در هر یک از بخش های ساندکلود امکاناتی برای دریافت دستمزد برای کاربران وجود دارد. از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قسمت فروش موسیقی؛ کاربران می توانند با ارائه مستقیم آثار هنری خود و فروش آن ها از این برنامه به درآمد برسند. شما می توانید قیمت موسیقی خود را به دلخواه تعیین کنید.

بخش تبلیغات این برنامه راهکارهای خوبی برای پولسازی در اختیار کاربران قرار می دهد. ساند کلود به ازای پخش هر تبلیغ در میان آثار هنرمندان، مبلغ 0.0019 پوند پرداخت می کند. در صورتی که آثار شما بیشتر پخش شوند، دستمزد بیشتری از این برنامه کسب می کنید.

در صورتی که بازدید بالایی از پخش موزیک و ترک های خود دریافت کنید، ساند کلود شما را در سود تبلیغات و بازدیدهای انجام شده شریک می کند.

لینک های بازاریابی SoundCloud همواره فرصت های جذابی برای سودآوری دراین برنامه ایجاد می کنند. شما می توانید با هر لینک شمار بالایی از کاربران را به فروشگاه مورد نظر انتقال دهید و از این طریق پولسازی کنید.

برخی از برندهای تجاری با تبلیغات در این فضا، کاربران را برای استفاده از خدمات و کالاهای مختلف ترغیب می کنند.

مراحل پولسازی در ساندکلاد

درآمد ساندکلاد چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید به مراحل پولسازی در این پلتفرم توجه داشته باشید. هر یک از آثار شما پس از بارگذاری در طول 5 روز به سود می رسند. امکانات دریافت پول در این برنامه تنوع وسیعی دارند و این مسئله میزان سود حاصل را کاهش و افزایش می دهد. اگر موزیک ها و آثار پخش شده در این برنامه اورجینال باشند و ساندکلاد آن ها را تایید کند، فرایند کسب سود ساده تر می شود.

قابلیت های دریافت پول در این پلتفرم گاها با رقبایی مانند اسپاتیفای و اپل موزیک مقایسه می شود. هر یک از این برنامه ها مزایای خاص خود را برای رسیدن به سود دلاری به همراه دارند. با این وجود در صورت استفاده از ساندکلود می توانید، آثار خود را در سریع ترین زمان منتشر کرده و به سود مربوط به آن ها دست پیدا کنید.

سپول درآوردن از ساندکلود

نکات افزایش درآمد ساندکلاد

اگر به برخی نکات در ساختار این برنامه دقت داشته باشید، سود شما افزایش می یابد:

  • بهترین آثار و موسیقی های خود را به اشتراک بگذارید.

  • افراد موفق را به فهرست آثار خود اضافه کرده و آن ها را تگ کنید.

  • از قابلیت کامنت در برنامه استفاده کنید. نظرات افراد مختلف را بپذیرید و به آن ها پاسخ دهید.

  • از لینک های خرید در صفحات خود استفاده کرده و از این طریق هم به سود برسید کنید.

جمع بندی

چالش دریافت دستمزدهای دلاری از SoundCloud یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران به ویژه هنرمندان است. در این بخش متوجه شدیم که درآمد ساندکلاد چقدر است و میزان این پول به چه عواملی بستگی دارد. شما می توانید با نکات یاد شده در این مطلب سود بیشتری در این برنامه به دست آورید. هر یک از بخش های این برنامه قابلیت هایی برای پولسازی در اختیار کاربران قرار می دهند. برای استفاده از این مزایا، ابتدا باید یک اکانت در این برنامه ایجاد کرده و سپس اشتراک های مدت دار آن را خریداری کنید. پس از ثبت اشتراک با استفاده از گزینه Upload a track از اکانت خود دستمزد دریافت کنید.