اپل وان چیست؟

Saturday، ۱۷ Shahrivar ۱۴۰۳

اپل وان چیست

اکانت اپل وان یکی از خدمات ناآشنای کمپانی اپل است که در سال های اخیر رونمایی شده و طی این مدت کم طرفداران بی شماری پیدا کرده است. Apple One در بیشتر از 100 کشور جهانی راه اندازی شده و محصولات اپل را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سرویس اشتراکی شامل چند برنامه فوق کاربردی است که با هزینه های به صرفه تری در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این بخش می خواهیم ببینیم، اپل وان چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

انواع سرویس های اپل وان

اپل وان چیست و چه سرویس هایی به کاربران ارائه می دهد؟ قابلیت های بی نظیر این پلتفرم با ارائه انواع سرویس های کاربردی به کاربران تکمیل خواهند شد. با استفاده از این پلتفرم به انواع سرویس های سرگرمی، تناسب اندام و... دسترسی خواهید داشت. برخی از سرویس های محبوب Apple One را در زیر مشاهده می کنید:

با خرید اپل وان می توانید به یک فضای ابری گسترده در برنامه آیکلاد دسترسی داشته باشید و از حافظه آن استفاده کنید. امکان ذخیره سازی انواع تصاویر، فایل های ویدیویی و... در این پلتفرم وجود دارد.

اپ تخصصی فیتنس پلاس در این برنامه سرویس های ورزشی و تناسب اندام را در اختیار کاربران قرار می دهد که تاثیر به سزایی بر تمرینات روزانه افراد بر جای می گذارد. امکانات اتصال این سیستم به اپل واچ های هوشمند همواره وجود دارد.

دسترسی به مجلات و روزنامه های سراسر دنیا با اکانت های اختصاصی اپل نیوز در اپل وان نیز بر سرویس های ویژه این پلتفرم می افزاید.

در بخش پلی آرکید Apple One می توانید به صدها بازی و سرگرمی به روز دسترسی داشته باشید.

در قسمت اپل تی وی انواع سریال ها و فیلم های به روز دنیا با کیفیت اورجینال پخش خواهند شد.

سرویس پرطرفدار اپل موزیک با بیشتر از 70 میلیون فایل صوتی در این برنامه در اختیار کاربران است.

انواع پلن های Apple One

برای این که ببینیم قابلیت های اپل وان چیست و چگونه می توان از این برنامه استفاده کرد، باید به پلن های ارائه شده در این برنامه دقت داشته باشید. این سرویس فوق العاده با چند برنامه کاربردی در چند پلن ویژه ارائه می شود که هر یک از آن ها با قیمت و هزینه مجزایی خریداری خواهند شد. خدمات این پلن ها تفاوت های محدودی با هم دارند. اما بد نیست برای خریدی آگاهانه تر با این پلن ها آشنا شوید:

پلن انفرادی Apple One

این پلن یکی از کلاسیک ترین پلن های اپل وان است که چندین سرویس پرکاربرد را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید آن می توانید به صورت همزمان از سرویس های اشتراکی اپل آرکید، اپل تی وی پلاس و آیکلود با 50 گیگابایت حافظه استفاده کنید. این قابلیت های ویژه اکانت اپل وان انفرادی را کاربردی تر می کند. هزینه استفاده از این پلن بسیار به صرفه خواهد بود.

پلن فمیلی Apple One

یکی دیگر از پلن های پرطرفدار و به صرفه این برنامه با نام فمیلی معرفی می شود که به صورت هم زمان در اختیار 5 نفر از افراد خانواده و دوستان شما قرار می گیرد. برای بررسی این که ویژگی های اکانت اپل وان چیست باید به پلن های تک نفره و چند نفره این پلتفرم دقت داشته باشید. برنامه هایی مانند اپل موزیک، اپل آرکید، اپل تی وی پلاس و اپل آیکلود با 200 گیگابایت فضای داخلی در این پلن ارائه می شوند. به این ترتیب تقریبا به همه نیازهای کاربران سیستم عامل IOS پاسخ داده خواهد شد.

پلن کامل پریمیر

این پلن کامل ترین بخش اپل وان است که تقریبا همه سرویس های موجود در این پلتفرم را در اختیار کاربران قرار می دهد. به علاوه با خرید پریمیر اپل وان می توانید به بیشترین میزان فضای ابری ذخیره سازی در برنامه آیکلاد دسترسی داشته باشید که قابلیت های ذخیره سازی فایل ها را برای شما بیشتر فراهم می کند. این پلن اشتراکی نیز به صورت همزمان در اختیار 5 نفر قرار می گیرد و کاربردهای بی نظیری برای شما به همراه می آورد. سرویس های اپل فیتنس، اپل تی وی، اپل نیوز پلاس، اپل آرکید و... به صورت رایگان در اپل وان پریمیر شما ارائه می شوند. برای استفاده از این سرویس ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه جانبی نخواهید داشت.

قابلیت های اپل وان

ویژگی های برنامه Apple One

اپل وان چیست و چه ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟ ویژگی های کاربردی این برنامه به شما کمک می کنند که از فضای کاربری این پلتفرم به بهترین نحو استفاده کنید. برخی از این ویژگی های مهم را در زیر مشاهده می کنید:

این برنامه برای همه کاربران سیستم عامل IOS و دستگاه های اپل کارایی دارد و نیازهای شما را در بخش های مختلف برآورده می کند.

این سرویس برای کاربرانی که به صورت مداوم از برنامه های پرهزینه شرکت اپل استفاده می کنند، یک موهبت بزرگ است! با استفاده از آن با پرداخت هزینه یک اکانت از چندین برنامه استفاده خواهید کرد.

فضای کاربری این پلتفرم بسیار ساده طراحی شده و امکان دسترسی همه کاربران به بخش های مختلف آن وجود دارد.

تنوع در میان پلن های انتخابی اپل وان نیز یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. با وجود این قابلیت هر فرد به سهولت می تواند با در نظر گرفتن نیازهای خود از برنامه اپل وان استفاده کند.

جمع بندی

در این قسمت در رابطه با برنامه Apple One و قابلیت های بی شمار آن نکاتی را بررسی کردیم. اپل وان یک سرویس اشتراکی است که چندین برنامه را در اختیار شما قرار می دهد. این پلتفرم بر روی انواع دستگاه ها قابل اجرا است و نیازهای کاربران را برآورده می سازد. این سرویس اشتراکی با هزینه های به صرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد. در این قسمت در رابطه با برخی از ویژگی های مهم این پلتفرم پرطرفدار نکاتی را بررسی کردیم. در بخش هایی از این مطلب با برخی از پلن های مهم این برنامه آشنا شدید که هر یک با هزینه متفاوتی خریداری می شوند و امکانات گسترده ای در اختیار کاربران قرار می دهند.