گوگل ویس چیست؟

Saturday، ۱۷ Shahrivar ۱۴۰۳

گوگل ویس چیست

سرویس های گوگل ویس یکی از سرویس های تلفنی و اینترنتی است که در سال های اخیر بر روی انواع دستگاه ها نصب و اجرا می شود. این شماره ها در میان تلفن های ثابت کسب و کارها و مراکز تجاری و شرکت ها قرار می گیرند و کاربردهای بی شماری در این حوزه دارند. برای استفاده از قابلیت های این اکانت ها باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما می توانید از یک شماره تلفن همراه ثابت و خطوط ثابت آمریکا از قابلیت های این سرویس بهره مند شوید. قابلیت های ویژه این اکانت مانند ضبط شدن صداها در حین تماس توجه کاربران را به این اکانت های ویژه جلب کرده است.

قابلیت های اکانت گوگل وویس

گوگل ویس چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟ برای استفاده از این پلتفرم پیش تر باید به قابلیت های آن توجه داشته باشید. برخی از این قابلیت های مهم را در زیر مشاهده می کنید:

این سرویس به سهولت به آدرس جیمیل شما متصل می شود. دسترسی به آدرس های ایمیل نیز با استفاده از این پلتفرم به سهولت میسر خواهد بود.

این سرویس امنیت قابل توجهی دارد و برای مصارف حساس و امنیتی کارایی خواهد داشت.

استفاده از این پلتفرم در انواع سیستم عامل های اندرویدی و ios میسر خواهد بود.

این محصول با نسخه های تحت وب اداره می شود.

شما می توانید این پلتفرم را به صورت رایگان نیز در اختیار داشته باشید. اما با خرید این سرویس از امکانات و قابلیت های بیشتری بهره مند خواهید شد.

نحوه استفاده از گوگل وویس

گوگل ویس چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ برای استفاده از این پلتفرم باید مراحل ثبت نام و ورود را با دقت انجام دهید. شما می توانید هزینه های گوگل ویس را پرداخت کرده و سپس یک جیمیل برای شما ارسال می شود:

Gmail: Address@gmail.com Password: Gmail Password Voice Number: Google Voice Number Recovery Email: Email Recovery Address

در این بخش باید در بخش لاگین گوگل آدرس و حساب جیمیل خود را وارد کرده و پسورد خود را وارد کنید. در این بخش گزینه Confirm your recovery email را انتخاب کرده و آدرس ایمیل ریکاوری را وارد کنید. در این بخش نیازی به دریافت کد نخواهید داشت و به سهولت وارد مراحل بعدی خواهید شد. سپس با ورود به اپ یا حساب تحت وب برنامه از قابلیت های گوگل ویس استفاده خواهید کرد.

راهنمای ورود به برنامه گوگل ویس

گوگل ویس چیست و چگونه می توان وارد برنامه شد؟ یکی دیگر از مهمترین دغدغه های کاربران برای استفاده از این برنامه، روش های ورود به آن است. در این راستا ابتدا باید اپ مورد نظر را دانلود کرده و سپس آی پی مورد نظر را فعال سازی کنید. آی پی ایران به دلیل شرایط تحریم در این پلتفرم به کار نمی رود. پس از ورود به برنامه گزینه Continue را انتخاب کرده و وارد مرحله بعدی شوید. سپس باید آدرس ایمیل خود را در فیلدهای موجود وارد کنید. در مرحله بعدی پسورد این ایمیل را وارد کرده و در کادر باز شده گزینه Confirm your recovery email را انتخاب نمایید. در بخش بعدی مراحل ریکاوری ایمیل نیز انجام خواهد شد.

در ادامه باید از گزینه ستینگ و تنظیمات به دنبال بخش های مورد نظر در برنامه بگردید. گوگل ویس ده ها قابلیت ویژه را در اختیار کاربران قرار می دهد که هر یک از آن ها برای برقراری تماس و ارسال پیام به کار می روند. شما می توانید از گزینه Make and receive calls برای برقراری تماس ها استفاده کنید. برای دریافت پیام ها و تماس های دریافتی باید برخی گزینه ها را در قسمت تنظیمات فعالسازی کنید. پیغام ها و پیام های این برنامه از طریق آدرس جیمیل افراد نیز قابل دریافت خواهند بود. برخی از کاربران اپ این پلتفرم را بر روی دستگاه خود اجرا کرده و برخی از نسخه های تحت وب آن در هر مکان و زمان استفاده می کنند.

گوگل درایو

راهنمای استفاده از قابلیت های گوگل ویس در ایران

این پلتفرم در کشور ایران با شرایط تحریم روبرو است و همین مسئله مشکلاتی در روند استفاده از آن به وجود می آورد. به همین خاطر در کشور ایران باید با استفاده از برخی راهکارهای میان بر از برنامه استفاده کنید. یکی از این راهکارها خرید شماره مجازی گوگل ویس است کهش ما میتوانید با خریداری ان به راحتی برای خود در این پلتفرم حسبا ایجاد کنید.

این که گوگل ویس چیست و چه کارایی دارد، تا حد زیادی به نیازهای افراد در موقعیت های متفاوت بستگی دارد. هر شخص با در نظر گرفتن نیازهای خود در محل زندگی یا کار از قابلیت های این پلتفرم بهره مند می شود. انعطاف پذیری و کارایی قابل توجه این برنامه بر مزایای استفاده از آن می افزایند. به این ترتیب کاربران به سهولت از بخش های مختلف این برنامه استفاده می کنند.

در این پلتفرم با گزینه های مختلفی روبرو می شوید؛ یکی از آن ها قابلیت Calls است که برای برقراری انواع تماس ها به کار می رود. شما می توانید در این بخش شماره مورد نظر خود را وارد کرده و تماس های کاری و شخصی خود را برقرار کنید. در قسمت تنظیمات برنامه می توانید از قابلیت های ایمیل صوتی استفاده کنید. در این پلتفرم ارسال و دریافت پیام های متنی نیز میسر خواهد بود. برای این منظور از گزینه های wifi یا data استفاده می شود که این قابلیت را فعالسازی می کنند. ارسال این پیام ها در کشورهای آمریکایی رایگان است. اما برای همه کشورها این شرایط محیا نمی شود.

جمع بندی

در سال های اخیر قابلیت های گوگل ویس برای برقراری تماس در سر تا سر دنیا با هزینه های به صرفه تر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. در این بخش به پاسخ این سوال پرتکرار پرداختیم؛ گوگل ویس چیست و چگونه به کار می رود؟ برخی از آپشن های معرفی شده در قسمت تنظیمات به شما کمک می کنند که بتوانید از قابلیت های برقراری تماس و پیام در برنامه بهترین استفاده را داشته باشید. روش استفاده از این پلتفرم به دلیل کاربری ساده آن با سهولت بالایی همراه است و مخاطبین را به دردسر نمی اندازد. شما می توانید از این قابلیت ها برای انواع فعالیت های شغلی خود بهره ببرید و از این طریق اعتبار بیشتری در محیط کار به دست آورید.