تلگرام پرمیوم چیست؟

Thursday، ۱۵ Shahrivar ۱۴۰۳

تلگرام پرمیوم چیست

امکانات جانبی و ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم تلگرام در نسخه های پریمیوم و پولی، در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده اند! شما می توانید نسخه های Premium این مسنجر را با پرداخت هزینه های دلاری خریداری کنید و تجربه ارتباطی بهتری در هر یک از بخش های آن داشته باشید. نسخه های Premium این برنامه به سهولت فعال سازی می شوند. شما می توانید با صرف هزینه های ناچیز از قابلیت های جانبی این برنامه بهره مند شوید.

آشنایی با تلگرام پریمیوم

تلگرام پرمیوم چیست؟ این اکانت نسخه های پولی پلتفرم تلگرام هستند که به صورت اختیاری مورد استفاده برخی کاربران قرار می گیرند. در نسخه های پولی قابلیت هایی مانند درآمدزایی و حذف تبلیغات در اختیار کاربران قرار دارند. با ارائه نسخه های پریمیوم، نسخه های رایگان این برنامه محدود نشده و همچنان قابلیت های مورد نیاز کاربران را ارائه می دهند. امکانات جانبی نسخه های پولی تلگرام، توجه بسیاری از علاقمندان این پلتفرم ارتباطی را به خود جلب کرده اند.

امکانات ویژه تلگرام پریمیوم

چرا برای خرید تلگرام پریمیوم هزینه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید با امکانات و ویژگی های مهم این برنامه در نسخه های پریمیوم آشنا شوید. پیش تر متوجه شدیم تلگرام پرمیوم چیست و چه تفاوتی با اکانت های معمولی این برنامه دارد. در این بخش برخی از امکانات پرطرفدار نسخه پریمیوم این مسنجر قدرتمند را معرفی می کنیم.

حذف محدودیت ها

یکی از مهمترین مشکلاتی که در نسخه های معمولی تلگرام وجود دارد، محدودیت های دانلود فایل ها است. در نسخه های پریمیوم این مسنجر می توانید، بدون محدودیت فایل های مورد نظر را دانلود یا آپلود کنید. در نسخه های معمولی بیشترین حجم دانلود فایل ها 2 گیگابایت است. این مقدار در نسخه های پریمیوم دو برابر می شود. محدودیت های مربوط به عضویت در کانال هال نیز با استفاده از نسخه های پریمیوم از بین می روند. در صورتی که از اکانت رایگان تلگرام استفاده کنید، فقط 500 انتخاب در میان کانال ها و گروه های مختلف آن خواهید داشت. اما با خرید نسخه های پولی بیشتر از 1000 کانال و گروه در اختیار شما قرار می گیرند.

ظرفیت گروه های نسخه های رایگان اغلب 5000 نفر است؛ اما این محدودیت در نسخه پولی از بین رفته و به 10000 نفر افزایش می بابد. به جز این موارد محدودیت های بخش چت پوشه ها، تعداد چت ها، پیوندهای عمومی و... در این پلتفرم کاربران را ناراضی کرده است. نسخه های پرمیوم Telegram این مشکلات را به کلی حذف می کنند.

افزایش سرعت دانلود Telegram

مزایای استفاده از تلگرام پرمیوم چیست؟ یکی دیگر از چالش های کاربران در خصوص استفاده از نسخه های پولی Telegram در رابطه با سرعت دانلود فایل ها است. در نسخه های رایگان سرعت دانلود فایل های ویدیویی با حجم بالا اغلب پایین است؛ اما با استفاده از نسخه های پولی، سرعت دانلود به اندازه سرعت بسته اینترنت کاربران خواهد بود. این مزایای ویژه در وقت و زمان کاربران برای استفاده از مسنجر صرفه جویی می کنند.

دریافت نشان های ویژه در Telegram پریمیوم

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد نسخه های اختصاصی این برنامه، نمایان شدن یک آیکون ویژه در کنار نام کاربری افراد است. با این نشان ها از سایر کاربران عادی متمایز می شوید. این مزیت برای شرکت ها و برندهای تجاری معتبر از اهمیت بیشتری برخوردار است و اعتبار آن ها را در کانال های اجتماعی افزایش می دهد. Telegram چند آیکون زیبا برای انتخاب نماد و نشان پروفایل در اختیار کاربران قرار می دهد.

ویژگی های تلگرام پریموم

مدیریت بهتر چت ها

مدیریت بهتر چت ها در مسنجر قدرتمند Telegram کیفیت عملکرد کاربران را برای برقراری ارتباط افزایش می دهد. در نسخه های پولی این برنامه می توانید تا 20 کارپوشه را ایجاد کرده و صفحات خود مرتب کنید. با این روش دسترسی به کانال ها و گروه ها و چت های اختصاصی ساده تر می شود. هر یک از این صفحات به انتخاب کاربران به عنوان صفحه پیش فرض نمایش داده می شوند.

قابلیت های منحصر به فرد پروفایل نیز در نسخه های پرمیوم، از مهمترین وجه تمایزهای اشتراک پولی این برنامه به شمار می روند. برای این که متوجه شوید، برتری تلگرام پرمیوم چیست باید به قابلیت های ایجاد پروفایل متحرک در این برنامه توجه کنید. با وجود این قابلیت تصویر پروفایل شما به صورت انیمیشنی نمایش داده خواهد شد.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با این که تلگرام پرمیوم چیست و چه برتری هایی نسبت به اکانت های رایگان دارد، نکاتی را بررسی کردیم. در دنیای امروز، ارتباطات حرف اول را در زندگی مردم می زنند! به همین خاطر استفاده از یک مسنجر قوی با امکانات جانبی کار شما را در انجام انواع فعالیت های روزانه ساده تر می کند. برنامه تلگرام سال های سال است که به عنوان محبوب ترین پلتفرم های ارتباطی در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و میلیون ها کاربر فعال و غیر فعال دارد.