تریدینگ ویو چیست؟

Wednesday، ۲۱ Shahrivar ۱۴۰۳

ترندینگ ویو چیست

Trading View یکی از پیشرفته ترین ابزارهای تحلیلی در حوزه ارز دیجیتال بوده و برای آموزش قدم به قدم ترید مورد استفاده قرار می گیرد. تریدهای مبتدی که به تازگی وارد بازارهای سرمایه گذاری ارز دیجیتال شده اند، به قابلیت های پیشرفته تریدینگ ویو نیاز خواهند داشت. شما می توانید اکانت تریدینگ ویو را به صورت مدت دار خریداری کرده و از قابلیت های به روز موجود در آن استفاده کنید. در این بخش با روش کار و برخی از مزایا و معایب Trading View آشنا می شویم.

تریدینگ ویو چیست

با گسترش فضای وب، تغییرات چشمگیری در بازارهای مالی جهانی به وجود آمده و امروزه از ابزارهای به روزتری در این حوزه استفاده می شود. Trading View حضور در عرصه سرمایه گذاری ارزی را ساده تر کرده و در وقت و زمان مخاطبین خود صرفه جویی می کند. با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به ترسیم نمودار و روش های دستی برای ارزیابی وضعیت موجود نخواهید داشت. این ابزار اطلاعات مالی مورد نظر را دائما به روز می کند و با به روزرسانی داده ها، فرایند ترید با موفقیت بیشتری همراه خواهد شد.

تریدینگ ویو در کنار ابزارهای تحلیلی یک وبسایت پیشرفته برای معامله گران ایجاد کرده که پاسخگوی نیازهای تحلیلگران است. امکانات و ابزارهای فوق العاده موجود در آن، کلیه نیازهای سرمایه گذاران را برآورده می کنند. از میان آن ها می توان به ابزارهای تکنیکال، نمودارها و چارت ها و... اشاره کرد. این ابزار در حوزه سوشال تریدینگ نیز ابزارهایی در اختیار کاربران قرار می دهد.

تریدینگ ویو چه کاربردی دارد؟

معاشرت در بازارهای مالی جهانی با استفاده از قابلیت های ابزار پیشرفته تریدینگ ویو ساده تر خواهد شد. به طور کلی برخی از مهمترین کاربردهای این پلتفرم از قرار زیر هستند:

  1. دسترسی به سیستم نموداری قوی در برنامه

  2. دسترسی به سیستم آنالیزوری سهام

  3. قابلیت های هشداری Trading View برای اطلاع آخرین تغییرات قیمت

  4. مبادله ایده های سرمایه گذاری در جامعه بزرگ تریدرها

  5. قابلیت ادغام کارگزاری

  6. دسترسی به بازارهای گسترده ترید جهانی

مزایا‌ی تریدینگ ویو

با استفاده از قابلیت های پیشرفته این برنامه، ده ها مزیت کاربردی به دست می آورید که سود شما را از انجام معاملات در بازارهای ارزی چندبرابر خواهند کرد. برخی از این موارد را در ادامه مشاهده می کنید:

  • دسترسی به کلیه اطلاعات بازارها

  • پوشش بازارهای متنوع در تریدینگ ویو و ارائه اطلاعات کامل در خصوص هر یک از آن ها یکی از مهمترین مزایای استفاده از این پلتفرم به شمار می رود. با استفاده از این قابلیت ها اطلاعات دقیقی پیرامون شاخص ها، سهام، فارکس و... به دست می آورید.

  • قابلیت آزمایش استراتژی های معاملاتی

  • اگر از برنامه Trading View برای حضور در بازارهای سرمایه گذاری استفاده کنید، قابلیت هایی برای آزمایش استراتژی های معاملاتی خود به دست می آورید که تجربه شما را در این حوزه افزایش می دهند. در بخش هایی از برنامه محیط آزمایشی تریدینگ ویو را در اختیار خواهید داشت.

  • ایمنی بالای حساب کاربری

  • حضور در بازارهای معاملاتی همواره ریسک ها و خطرات خاص خود را به همراه دارد. از آن جا که این فعالیت ها در بستر اینترنت انجام می شود، ریسک نفوذ هکرها به حساب های کاربری افراد همواره وجود دارد. اما تریدینگ ویو این مشکل را برای کاربران خود برطرف کرده است. الگوریتم های پیچیده به کار رفته در این برنامه ریسک دسترسی به اطلاعات حساب کاربری شما را به حداقل می رساند. شما می توانید در این برنامه با خیال راحت از ابزارهایی مانند پی پال و سرویس های پرداخت گوگل استفاده کنید و نگران سرقت اطلاعات خود نباشید.

  • قابلیت شگفت انگیز انتقال اطلاعات اکانت های تریدینگ ویو به یک دیگر

    مزایا و معایب تریدینگ ویو

معایب تریدینگ ویو

علی رغم ده ها مزیت کلیدی که در این برنامه به دست می آورید، معایبی نیز در ساختار این برنامه وجود دارد که مشکلاتی برای کاربران به وجود می آورد. در سال های اخیر سختگیری های زیادی در سیستم طراحی Trading View انجام شده و این مسئله ریسک قطعی برنامه را در حین استفاده افزایش می دهد. این مشکلات در نسخه های ویو تریال تریدینگ ویو رایج تر هستند. اکانت شما در نسخه های ویوتریال شخصی نیست و در گروه های تحلیلی برنامه پذیرفته نمی شود.

امکانات سایت تریدینگ ویو tradingview

بسیاری از تریدرها از قابلیت های سایت Trading View برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند. در سایت پیشرفته این برنامه ده ها امکانات ویژه ارائه شده اند:

  • انواع اندیکاتورها برای تحلیل بازارهای مالی

  • قابلیت های شخصی سازی برخی ابزارهای تحلیلی

  • قابلیت های انتشار نمودارها برای سایر تریدرها

  • انواع ابزارهای مالی

  • ابزارهای تکنیکال

  • دسترسی به اخبار و گزارشات پیرامون بازارهای مالی

وب سایت تریدینگ ویو با وجود این قابلیت ها به یکی از برترین بسترهای سرمایه گذاری ارزی تبدیل شده و برای تریدرهای مبتدی و حرفه ای مناسب خواهد بود.

نحوه استفاده از tradingview

برای استفاده از برنامه پیش تر باید در آن ثبت نام کنید؛ فرایند ثبت نام شما در این برنامه به صورت پولی یا رایگان انجام می شود. سپس یکی از نسخه های پرمیوم، پرو و پرو پلاس را خریداری کرده و وارد برنامه شوید.برای اطلاع از اینکه کدام یک از این پلن ها مناسب شما برای خریداری است میتوانید مقاله تفاوت اکانت های تریدینگ ویو را در سیات اکبای مطالعه کنید. در تریدینگ ویو ده ها ابزار در نوارهای موجود، قرار گرفته اند که برای ارائه تحلیل های دقیق مالی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از مهمترین ابزارهای این برنامه شامل موارد زیر هستند:

  • نمودارهای ارواق قرضه

  • نمودارهای قراردادهای آتی

  • ارز دیجیتال ها

  • سهام

  • نمودارهای شاخص

  • نمودارهای مربوط به جفت ارزها

قابلیت های تریدینگ ویو

نتیجه گیری

در این بخش در خصوص ابزار فوق پیشرفته تریدینگ ویو و قابلیت های منحصر به فرد آن نکاتی را بررسی کردیم. برای استفاده از این ابزار در ایران باید حتما آی پی دستگاه خود را تغییر دهید. قابلیت های تریدینگ ویو در نسخه های پرمیوم بسیار بیشتر از نسخه های رایگان هستند. از این رو توصیه می کنیم، برای استفاده حرفه ای از قابلیت های تحلیلی برنامه، اشتراک آن را خریداری کنید. شما می توانید برای دسترسی ساده تر به برنامه نسخه های موبایلی آن را نصب کرده و در تلفن همراه خود بازارهای مالی ارز دیجیتال را رصد کنید. این برنامه با هزینه های ناچیز در اختیار مخاطبین قرار می گیرد. اگر شما از علاقه مندان به آشنایی و یادگری ترید بازارهای مالی هستند به شما توضیه میکنیم مقاله ابزارهای مورد نیاز برای شروع ترید در بازارهای مالی را در این سایت مطالعه کنید.